آموزشگاه دانش امید آزادشهر با هدف توسعه و رشد دانش و امید در جامعه فعالیت خود را آغاز کرده است. امید است تا بتوان با آموزش های کاربردی در زمینه کامپیوتر گام مهمی در توسعه ی سواد و دانش در این مرز و بوم برداریم.

 

پاسخ به سوالات رایج در مورد آموزشگاه

 

  • مخاطب با چه کسانی هستند؟

1.هر شخصی که در زمینه  موبایل ، اینترنت و کامپیوتر نیاز به آموزش و مهارت دارد.

2.کسانی که قصد شرکت در آزمون های استخدامی را دارند و برای شرکت در استخدامی به مدرک ICDL درجه دو و یک احتیاج دارند.

3.دیپلم ردی ها و بازماندگان از تحصیل با دریافت مهارت میتوانند به راحتی مدرک دیپلم رسمی خود را از آموزش و پرورش دریافت نمایند.

4.علاقه مندان به طراحی و توسعه وب سایت میتوانند با شرکت در کلاس های خصوصی در زمینه ی توسعه وب سایت دانش فنی کسب کنند و آماده ورود به بازار کار شوند.

 

  • من هنوز دیپلم هم نگرفتم، چطور میتونم کامپیوتر یاد بگیرم؟

مرکز مهارت آموزی دانش امید  با ارائه مهارت های دیپلم به شما کمک میکند تا به راحتی فارغ التحصیل شوید. دیپلم بگیرید و با دریافت مشاوره و راهنمایی از مشاوران خبره میتوانید بدون کنکور وارد دانشگاه شوید.

 

  • من علاقه دارم کار با شبکه های اجتماعی را یاد بگیرم. چیکار کنم؟

علاوه بر دوره های مهارت آموزی ، در این آموزشگاه کارگاه های یک روزه آموزش کار با اینستاگرام، آموزش امنیت در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی برگزار میشود با شرکت در این دوره های میتوانید مهارت لازم را در این زمینه کسب کنید.

 

  • من همه چیو خودم بلدم اما جیمیل رو یادم رفته؟ چیکار کنم؟

هر روز روش ها و متدهای اینترنت و جیمیل و گوگل در حال تغییر  و تحول است. در صورتی که قبلا در مورد اینترنت به اندازه کافی مهارت داشته اید، ما پیشنهاد میکنیم با شرکت در کارگاه آموزشی اینترنت دانش خود را به روز کنید.